Vzdělávací program se zaměřuje na přípravu studentů k výkonu odborných činností v oblasti marketingu. Program je postaven na postupném seznámení studentů s ekonomickým a právním kontextem marketingových činností, zpřehlednění různých typů marketingových aktivit, a na něm postaveném nácviku souvisejících konkrétních činností jako marketingový výzkum, návrh reklamní kampaně nebo analýza konkurence. Tyto oblasti tvoří podstatnou část povinných, profilových modulů, s doporučeným pořadím od obecnějších znalostí a dovedností ke konkrétním.
Absolvent je vybaven takovými poznatky z oblasti marketingu, aby byl připraven vykonávat funkce v marketingových útvarech výrobních i obchodních firem, v bankovnictví a peněžnictví a v rozpočtových a příspěvkových organizacích. Další pole působnosti jsou marketingové a reklamní agentury. Absolventi nacházejí uplatnění v administrativě, středním managementu, obchodu, marketingu a reklamě, jako pracovníci ve službách i v prodeji.